Brankářská legenda Manuel Neuer se stává ambasadorem značky Hisense pro UEFA EURO 2024
Globální výrobce domácích spotřebičů Hisense právě startuje svoji kampaň „BEYOND GLORY“ k blížícímu se ME ve fotbale UEFA EURO 2024™. Tváří kampaně je německý brankář a kapitán bundesligového FC Bayern Mnichov Manuel Neuer, který má na kontě mj. vítězství Německa na mistrovství světa.
![Manuel Neuer se stává ambasadorem značky Hisense](https://watchhouse.cz/wp-content/uploads/2024/05/Foto-cislo-1_Hisense-a-Manuel-Neuer_KV_web-1024x576.jpg)
Německý reprezentant, který se vedle vítězství na MS může pochlubit i 11 bundesligovými trofejemi, se připojuje k Hisense jako oficiální ambasador a tvář kampaně „BEYOND GLORY“. Kampaň symbolizuje neúnavnou snahu o dokonalost, která spojuje profesionální fotbalisty usilující o triumf na ME. Analogicky vyjadřuje i nikdy nekončící odhodlání společnosti Hisense posouvat hranice v oblasti domácích spotřebičů.
![](https://homemagazine.cz/wp-content/uploads/2024/05/Foto-cislo-3_Hisense-ULED-TV-a-EURO-2024-840x392.jpg)
Manuel Neuer, pětinásobný držitel ocenění „Nejlepší brankář světa“ od Mezinárodní federace fotbalové historie a statistiky (IFFHS) řekl: „Těší mne, že mohu jako ambasador podpořit kampaň Hisense ‚BEYOND GLORY‘ pro UEFA EURO 2024™. Na EURO – jako na největší výzvu pro elitu evropských fotbalistů – se opravdu velmi těším.“
Jako oficiální partner UEFA EURO 2024™ a průkopník v oblasti zobrazovacích technologií chce Hisense přinášet dokonalé zážitky ze sledování ME a nabídnout novou kvalitu života – prostřednictvím svých televizorů i chytrých domácích spotřebičů.
![](https://homemagazine.cz/wp-content/uploads/2024/05/Hisense-Euro2024-Koller-1-White_web.jpg)
Bob Wang, generální ředitel mezinárodního marketingového oddělení společnosti Hisense, poznamenal: „Je nám ctí přivítat Manuela jako ambasadora značky Hisense pro UEFA EURO 2024™ a věříme, že je ideálním představitelem naší nové kampaně. Na brankáře se jeho tým spoléhá, že bude vždy u všeho a za všech okolností mu pomůže zajistit úspěch. Ve společnosti Hisense usilujeme o podobný cíl – hledáme stále další cesty, jak zlepšit život našich zákazníků pomocí inovativních technologií, na které se mohou spolehnout.“
Hisense sponzoruje EURO UEFA již potřetí v řadě. Je to obrovská příležitost, jak pokračovat v propojování značky se spotřebiteli na celém světě. „Jako společnost se neustále snažíme zvyšovat kvalitu a ještě dál posouvat zážitek z každodenního života. Ve spolupráci s Manuelem se těšíme, že fanouškům po celém světě poskytneme jedinečný zážitek z UEFA EURO 2024™.“
![](https://homemagazine.cz/wp-content/uploads/2024/05/Hisense-EURO-2024-a-Jan-Koller-4-840x594.jpg)
Podpora fotbalu i v ČR
Hisense podporuje sport a sází na sportovní marketing i lokálně – například je partnerem prvoligového fotbalového klubu SK Slavia Praha a generálním partnerem Planeo Cup Hisense – Poháru mládeže Fotbalové asociace ČR. Nově Hisense spolupracuje s legendárním fotbalistou Janem Kollerem, který je tváří nedávno odstartované kampaně k EURO 2024 a průběžně se osobně zapojuje i do mnoha aktivit pro fotbalovou veřejnost i mládež. Kampaň je skutečně masivní a probíhá napříč komunikačními kanály včetně živých eventů, aktivit na sociálních sítích a komunikace v místě prodeje.
Více informací: cz.hisense.com, global.hisense.com
Sense For Technology
![](https://homemagazine.cz/wp-content/uploads/2024/05/Hisense-EURO-2024-a-Jan-Koller-4-840x594.jpg)
![](https://homemagazine.cz/wp-content/uploads/2024/05/Hisense-Euro2024-Koller-1-White_web.jpg)
![](https://homemagazine.cz/wp-content/uploads/2024/05/Foto-cislo-3_Hisense-ULED-TV-a-EURO-2024-840x392.jpg)
![](https://homemagazine.cz/wp-content/uploads/2024/05/Foto-cislo-1_Hisense-a-Manuel-Neuer_KV-840x473.jpg)
Zdroj foto: Hisense