Bulgari na palubě Emirates. Exkluzivní toaletní sady pro letní sezónu
Zákazníci First a Business Class se v létě mohou seznámit s novou exkluzivní toaletní sadou Bulgari pro letošní letní sezónu. Nová řada, která bude postupně dostupná na vybraných trasách a dálkových letech, obsahuje barevné palety, které ladí s nově modernizovanými interiéry kabin Emirates, spolu s nejnovějšími a nejprodávanějšími vůněmi od luxusní italské značky Bulgari.
Nová řada obsahuje výběr z 8 luxusních sad pro First a Business Class v různých barvách a provedeních s řadou cestovních pomůcek uvnitř. Zákazníci se mohou těšit na vůně Bulgari, včetně kolekce High-Perfumery Collection Le Gemme dostupné v designu vytvořeném exkluzivně pro Emirates. V sadě nechybí cestovní zrcátko lakované zlatem a další kosmetické pomůcky, včetně novinky v podobě pěnových špuntů do uší a měkkých elastických sponek do vlasů.
Toaletní sady First Class
Luxusní řada pro muže ve First Class obsahuje dvě sady s různými doplňky, které zákazníkům Emirates zajistí ještě pohodlnější let. Vybírat mohou zde dvou tvarů, klasická toaletní taška a elegantní příruční pouzdro, obě v kaštanově hnědé barvě ze syntetické kůži doplněné zelenými detaily a krémovým lemováním. Uvnitř se nachází 30ml flakon parfémované vody BVLGARI LE GEMME KOBRAA. Vůně inspirovaná tajemným kamenem Snake Jasper, symbolem mocné regenerace a životní síly, je založená na jedné z nejposvátnějších surovin – kadidlu. Vyvinul ji parfémový mág Jacques Cavallier a zachovává čisté, svěží tváře bílého vonného kadidla a zároveň přidává silné kouřové tóny. Sada obsahuje další produkty Bulgari, jako je balzám po holení, tělová emulze, toaletní ručník a balzám na rty, které jsou zákazníkům nabízeny v taštičce Bulgari. Sada obsahuje také holicí strojek Gillette, pěnu na holení, zubní set, deodorant, kapesníčky, špunty do uší a skládací kartáč na vlasy.
Nabídka pro ženy ve First Class zahrnuje dvě metalické tašky v barvě champagne a bronzu s tyrkysovým lemováním, detaily a podšívkou. Jedna taška má tvar toaletního kufříku a druhá připomíná psaníčko. Uvnitř se nachází exkluzivní 30ml flakon parfémované vody BVLGARI LE GEMME OROM. Tuto výjimečnou vůni vytvořila parfumérka Sophie Labbé. Její tóny udává vanilka, druhé nejdražší koření na světě. BVLGARI LE GEMME OROM vyzařuje intenzivní jantarově dřevitou vůni, která obsahuje bourbonskou vanilku a vzácné přírodní dřevo oud. Součástí sady je také gravírované zlatě lakované zrcátko – památeční kousek vyrobený exkluzivně pro Emirates, uzavřený v měkkém pouzdře, spolu s dalšími produkty této značky, jako je emulze na obličej a tělo, čisticí ručník a balzám na rty. Aby cestující ve First Class dorazili do cíle odpočatí, obsahuje sada také špunty do uší, zubní set, deodorant, kapesníčky, skládací kartáč na vlasy a novou měkkou černou elastickou gumičku do vlasů.
Toaletní sady pro Business Class
Řada Business Class ve stylovém jemném krémovém odstínu s nádechem korálové nabízí dva designy dámských tašek, pouzdro a klasickou siluetu toaletní tašky, obě vyrobené ze syntetické kůže. Sady toaletních potřeb obsahují ikonickou vůni BVLGARI OMNIA CORAL Eau de Toilette. Inspirován vitalitou červeného korálu, mistr parfumér Alberto Morillas vytvořil vůni Omnia Coral, která přináší vůni bergamotové esence v kombinaci s goji s jemnými nádechy jasně zbarvených tónů oranžového ibišku. Květinové tóny dokreslují svěžest leknínu a ovocný akcent granátového jablka, který se mísí s elegantní vůní cedrového dřeva. Pasažéři obdrží také doplňkovou emulzi na obličej a tělové mléko s vůní Omnia Coral spolu s balzámem na rty Bulgari.
Pánská kolekce Business Class obsahuje dvě tašky z kaštanově hnědé látky s krémovými akcenty z umělé kůže, v příručním stylu a klasické provedení toaletní tašky. Vůně obsažená v těchto sadách je parfémovaná voda BVLGARI MAN IN BLACK, ikonický pánský bestseller značky. Alberto Morillas, autor tohoto jantarově kořeněného olfaktorického skvostu, přináší magnetickou vůni s tóny aromatického koření v kombinaci s kůží. Inspirována stejnou ikonickou vůní, je součástí balení také balzám po holení a tělové mléko s vůní BVLGARI MAN IN BLACK, dále holicí strojek Gillette, pěna na holení, zubní set, špunty do uší, deodorant, kapesníčky a skládací kartáč na vlasy z pšeničné slámy.
Emirates spolupracuje s italskou značkou již více než 15 let. Během letní sezóny 2024 budou toaletní sady Bulgari již 16. kolekcí nabízenou na palubě letadel, která zákazníkům Emirates po celém světě nabídne vybrané luxusní sady.
Zdroj foto: Emirates